Nie znam (jeszcze) szczegółów mojego lotu. Czy mogę dokonać rezerwacji?

Chcesz zarezerwować miejsce parkingowe, ale nie znasz (jeszcze) szczegółów swojego lotu? Na szczęście to nie problem. Podany czas przyjazdu jest jedynie wskazówką, aby obsługa parkingów mogła rozplanować godziny pracy. Dzięki temu nie będziesz długo czekać na transfer busem na lotnisko i z powrotem.

Gdzie mogę znaleźć szczegóły mojego lotu?

Często godziny i daty przylotów i odlotów można znaleźć na stronie internetowej, na której zarezerwowałaś(-eś) swój lot. Aby je sprawdzić, musisz znać swój numer lotu. Ponadto w wiadomości e-mail z potwierdzeniem dość często są one podane.

Czasami może się zdarzyć, że dokładne terminy nie są jeszcze znane w momencie rezerwacji. Nie stanowi to problemu, ponieważ możesz je przesłać na późniejszym etapie – telefonicznie, przez czat lub e-mail.

Jeśli prawidłowy czas przyjazdu i / lub czas odlotu różnią się o więcej niż dwie godziny od podanych w rezerwacji, uprzejmie prosimy o dostosowanie ich za pomocą zarządzania rezerwacją.

Jeśli wolisz nie zmieniać rezerwacji online, zawsze możesz skontaktować się z naszym działem obsługi klienta. My zmienimy dla Ciebie godziny i poinformujemy o tym parking. Jeśli daty przyjazdu i wyjazdu pozostaną niezmienione, nie poniesiesz żadnych dodatkowych kosztów.

Czy masz jakieś pytania?

Skontaktuj się z naszą obsługą klienta
7 dni w tygodniu.

Napisz do nas e-mail lub zadzwoń