Parkos
user
Toggle Navigation

Jak możemy Ci pomóc?

Witamy w Centrum pomocy Parkos

Tematy

Znajdź odpowiedź; Dokonanie nowej rezerwacji

90% naszych klientów znajduje tutaj odpowiedź

Nie otrzymałem e-maila z potwierdzeniem, co powinienem zrobić?

Po dokonaniu rezerwacji otrzymasz wiadomość e-mail z potwierdzeniem na adres e-mail podany podczas procesu rezerwacji. Jeśli nie otrzymałeś wiadomości e-mail z potwierdzeniem w ciągu 15 minut, wykonaj następujące czynności:

  • Dla pewności sprawdź skrzynkę spamu. Czy wiadomość e-mail z potwierdzeniem nie znajduje się w skrzynce spamu? Możesz wysłać ją do siebie ponownie, klikając poniższy link:
  • Jeśli nadal nie otrzymałeś wiadomości e-mail z potwierdzeniem, możesz skontaktować się z naszym działem obsługi klienta w godzinach jego otwarcia.
  • Możesz wydrukować swoją rezerwację i zarządzać nią, logując się na swoje konto Parkos na naszej stronie internetowej. Wprowadź swój adres e-mail i numer rezerwacji, a następnie kliknij 'Zaloguj się'.

W wiadomości e-mail z potwierdzeniem można znaleźć przegląd szczegółów rezerwacji oraz dane kontaktowe parkingu. Potwierdza on, że parking otrzymał Twoją rezerwację i że miejsce parkingowe zostało dla Ciebie zarezerwowane. Ponadto w wiadomości e-mail można znaleźć wskazówki dojazdu do miejsca parkingowego lub punktu spotkania (w przypadku rezerwacji usługi parkingowego). 

Prosimy o okazanie wiadomości e-mail z potwierdzeniem rezerwacji podczas zameldowania na parkingu.

 

Ostatnia aktualizacja: luty 2024

Jaką godzinę odlotu należy wpisać w formularzu rezerwacji?

Podczas określania godziny powrotu prosimy o podanie dokładnej godziny lądowania lotu, która jest wskazana na bilecie lotniczym. Wielu naszych partnerów prosi następnie o skontaktowanie się z nimi za pośrednictwem numeru telefonu podanego w wiadomości e-mail z potwierdzeniem po odebraniu bagażu. Podczas rozmowy telefonicznej parkingowy udzieli dodatkowych informacji na temat transferu lub punktu odbioru bagażu, jeśli będzie to konieczne.

Szczegółowe informacje na temat zwrotu i odbioru samochodu znajdują się w wiadomości e-mail z potwierdzeniem rezerwacji.


Ostatnia aktualizacja: czerwiec 2023 r. 

Jaką godzinę przyjazdu należy wpisać w rezerwacji?

Określając godzinę przyjazdu, wprowadź godzinę, o której spodziewasz się przybyć na parking w przypadku parkowania wahadłowego lub godzinę, o której spodziewasz się przybyć na lotnisko, jeśli masz rezerwację z usługą valet parking.

Zawsze zalecamy przybycie co najmniej 2,5 godziny przed czasem odprawy na lotnisku. Zawsze jednak należy dokładnie sprawdzić czas przylotu sugerowany przez linię lotniczą i odpowiednio zaplanować czas przylotu.

Nie znasz jeszcze godzin lotów? Nie ma problemu. Więcej informacji znajdziesz w tym artykule.

 

Ostatnia aktualizacja: luty 2024

Gdzie wpisać kod vouchera?

Jeśli chcesz użyć kodu kuponu Parkos do wybranej oferty, skopiuj i wklej kod w polu, które pojawi się po kliknięciu niebieskiego tekstu "Czy masz kupon?" obok formularza rezerwacji.

W przypadku rezerwacji z komputera tekst pojawi się w prawym górnym rogu. W przypadku dokonywania rezerwacji za pomocą smartfona pole to znajduje się na stronie formularza online pod nazwą parkingu i podsumowaniem rezerwacji. Jeśli dokonałeś rezerwacji za pomocą metody płatności "na miejscu" i nadal chcesz skorzystać z vouchera, zalecamy anulowanie rezerwacji i dokonanie nowej rezerwacji za pomocą płatności online na naszej stronie internetowej.

Uwaga! Bony Parkos można wykorzystać wyłącznie zgodnie z warunkami określonymi w wiadomości e-mail zawierającej kod rabatowy. Ponadto kupony są ważne tylko w przypadku rezerwacji opłaconych online.

 

Ostatnia aktualizacja: czerwiec 2023 r.

Kiedy otrzymam wiadomość e-mail z potwierdzeniem?

Jeśli dokonałeś już rezerwacji i płatności, ale nie otrzymałeś jeszcze wiadomości e-mail z potwierdzeniem, zalecamy wykonanie następujących kroków:

  1. Sprawdź, czy wiadomość e-mail nie trafiła do folderu spamu
  2. Sprawdź, czy pojemność skrzynki pocztowej została osiągnięta
  3. Sprawdź, czy przypadkowo nie wprowadziłeś nieprawidłowego adresu e-mail.

Jeśli nie otrzymasz wiadomości e-mail z potwierdzeniem w ciągu 10 minut, postępuj zgodnie z procedurami opisanymi w tym artykule. Jeśli nadal nie możesz znaleźć lub otrzymać wiadomości e-mail z potwierdzeniem, skontaktuj się z naszym działem obsługi klienta, a my z przyjemnością Ci pomożemy.

 


Ostatnia aktualizacja: Maj 2023

Jak wypełnić formularz rezerwacji

W kolejnych krokach wyjaśnione zostaną szczegóły formularza rezerwacji.

Szczegóły podróży

W pierwszej sekcji formularza rezerwacji daty i godziny podróży są zwykle już wyodrębnione z początkowego wyszukiwania parkingu. Jeśli chcesz dokonać standardowej rezerwacji, wybierz opcję "podróż rekreacyjna". Jeśli chcesz dokonać rezerwacji na podróż służbową, wybierz opcję "podróż służbowa". W przypadku podróży służbowej w tej sekcji można podać odpowiednie informacje o firmie.

Informacje o użytkowniku

W tej sekcji zostaniesz poproszony o podanie swoich danych osobowych. W tym miejscu szczególnie ważne jest podanie prawidłowego adresu e-mail, ponieważ będzie to adres, na który zostanie wysłana wiadomość e-mail z potwierdzeniem po zakończeniu rezerwacji.

Informacje o pojeździe

W tej sekcji należy wprowadzić liczbę osób, z którymi przyjedziesz na parking. Jest to ważne dla parkingu, ponieważ musi on wiedzieć, ile osób zmieści się w pojeździe wahadłowym. Jeśli możliwe jest wprowadzenie maksymalnej liczby 2-4 osób, może to oznaczać, że musisz dodać więcej osób w sekcji "usługa dodatkowa" za niewielką opłatą lub nie jest możliwe przewiezienie większej liczby osób na lotnisko dla tego konkretnego parkingu. Ponadto zostaniesz poproszony o podanie numeru rejestracyjnego i modelu samochodu. Jest to ważne, ponieważ niektóre parkingi samoobsługowe działają z systemem wjazdu z rozpoznawaniem tablic rejestracyjnych. Ponadto pracownikom parkingu łatwiej jest rozpoznać samochód podczas przekazywania pojazdu, jeśli model i numer samochodu są znane.

Produkty dodatkowe

Na początku sekcji produktów dodatkowych znajduje się opcja rezerwacji "pakietu podstawowego, standardowego i premium". Pakiety różnią się pod względem dodatkowych usług, zasad zmiany i anulowania. Więcej informacji na temat różnych pakietów można znaleźć tutaj. Inne dodatkowe usługi, które można zarezerwować w tej sekcji, to na przykład foteliki dziecięce, sprzątanie samochodu i inne. Opłata za wybrane usługi dodatkowe zostanie automatycznie dodana do całkowitych kosztów rezerwacji.

Metody płatności

W ostatniej sekcji musisz wybrać metodę płatności, której chcesz użyć do opłacenia rezerwacji. Należy pamiętać, że nie każdy parking oferuje te same opcje płatności. Więcej informacji na temat metod płatności można znaleźć tutaj.

Aby sfinalizować rezerwację, wystarczy zaznaczyć dwa pola poniżej metod płatności i kliknąć pomarańczowy przycisk "Zakończ rezerwację". Następnie zostaniesz przekierowany do procesu płatności i otrzymasz wiadomość e-mail z potwierdzeniem.

 

Ostatnia aktualizacja: Czerwiec 2023

O której godzinie przyjazdu i wyjazdu należy wypełnić formularz rezerwacji?

Twoje godziny przyjazdu i powrotu są bardzo ważną informacją dla naszych partnerów parkingowych, aby mogli jak najlepiej zorganizować dla Ciebie usługę transportu na lotnisko lub odebrać Cię z lotniska.

Czas przybycia

Dokonując rezerwacji na naszej stronie internetowej, prosimy o podanie oczekiwanej godziny przybycia na parking, w przypadku parkingu wahadłowego lub na lotnisku, w przypadku parkingu z usługą parkingowego, jako godzinę przybycia.

Jeśli chcesz skorzystać z parkingu wahadłowego, radzimy przybyć na parking co najmniej 2,5 godziny przed odlotem. W przypadku chęci skorzystania z usługi parkingowego, radzimy przybyć na miejsce przekazania samochodu co najmniej 30 do 45 minut przed planowaną godziną odprawy na lotnisku.

Sugerujemy jednak, abyś zawsze sprawdzał czas przylotu sugerowany przez firmę lotniczą i odpowiednio rezerwował harmonogram przylotu.

Godzina odjazdu

Prosimy o podanie dokładnej godziny przylotu. Możesz go znaleźć na bilecie lotniczym. Wielu naszych partnerów po odebraniu bagażu prosi Cię o skontaktowanie się z nimi pod numerem telefonu podanym w e-mailu z potwierdzeniem. Podczas kontaktu parking przekaże dodatkowe informacje na temat transportu wahadłowego lub punktu odbioru, jeśli to konieczne.

Szczegółowe informacje na temat nadania i odbioru samochodu znajdziesz w e-mailu z potwierdzeniem rezerwacji.

 

 

Ostatnia aktualizacja: marzec 2023 r.

Jak wykorzystać voucher Parkos?

Jeśli otrzymałeś voucher Parkos e-mailem i chcesz go wykorzystać, musisz wybrać jedną z ofert parkingowych na naszej stronie internetowej. Po wybraniu miejsca parkingowego skopiuj i wklej kod vouchera do pola, które pojawi się po kliknięciu niebieskiego tekstu "Czy masz voucher?". Jeśli nie możesz znaleźć pola, możesz znaleźć więcej informacji w tym artykule.

Jeśli dokonałeś rezerwacji za pomocą metody płatności "na miejscu" i nadal chcesz skorzystać z vouchera, zalecamy anulowanie rezerwacji i dokonanie nowej rezerwacji za pomocą płatności online na naszej stronie internetowej.

Uwaga! Bony Parkos można wykorzystać wyłącznie zgodnie z warunkami określonymi w wiadomości e-mail zawierającej kod rabatowy. Ponadto kupony są ważne tylko w przypadku rezerwacji opłaconych online.


Ostatnia aktualizacja: czerwiec 2023 r.

Jak skorzystać z rabatu Parkos Friend?

Znalezienie taniego parkingu nigdy nie było łatwiejsze! Skorzystaj z naszego programu rabatowego dla przyjaciół Parkos i zdobądź 7,50 € na następną rezerwację!

Dzięki programowi rabatów dla przyjaciół otrzymujesz 7,50 € kredytu Parkos za każdego znajomego, który dokona rezerwacji za pośrednictwem Twojego osobistego linku i skorzysta z miejsca parkingowego. Po ich podróży otrzymasz kredyt na swoją kolejną rezerwację, a Twoi znajomi otrzymają 5% zniżki na swoją rezerwację.

Oto jak to działa:

  • Zaproś swoich znajomych do Parkos, udostępniając im swój osobisty link, który znajdziesz na swoim koncie Parkos (link)
  • Twoi znajomi muszą skorzystać z Twojego linku, aby zarezerwować swoje miejsce parkingowe
  • Kiedy Twoi znajomi wrócą z podróży, otrzymasz kredyt w wysokości 7,50 € na kolejną rezerwację. Twoi znajomi otrzymają 5% zwrotu bezpośrednio na konto, z którego opłacili swoją rezerwację.
  • Aby sprawdzić swój kredyt, przejdź do strefy Parkos online (link). W sekcji "Korzyść dla przyjaciół" w polu "Twój kredyt Parkos" możesz sprawdzić, ile masz kredytów. Następnie kliknij przycisk "Użyj mojego kredytu, aby dokonać nowej rezerwacji".

Wejdź na swoje konto Parkos i zacznij udostępniać swój link już teraz!

 

 

Ostatnia aktualizacja: Januar 2023 r.

Jak zarezerwować usługę Park, Sleep & Fly (1 nocleg + parking)?

Usługa Park, Sleep & Fly* to bardzo wygodna usługa, ponieważ pozwala zaoszczędzić czas, rezerwując pokój i miejsce parkingowe w jednej rezerwacji, w jednym przystępnym cenowo obiekcie.

Dokonując rezerwacji, podajesz dzień i godzinę, w której chciałbyś przybyć do hotelu, aby się zameldować oraz dzień i godzinę lotu powrotnego. W rezerwacji Parkos zostaniesz poproszony o podanie numeru lotu wychodzącego i powrotnego (lub miejsca docelowego podróży i miejsca powrotu), ponieważ dostawca transportu potrzebuje tych informacji, aby zorganizować transfer na lotnisko iz lotniska.

Ponadto wystarczy wpisać resztę swoich danych osobowych w formularzu rezerwacji i dokonać rezerwacji. Potwierdzenie rezerwacji otrzymasz e-mailem. Prosimy o przyniesienie ze sobą potwierdzenia w dniu przyjazdu i wyjazdu.

* Możesz sprawdzić, czy usługa jest dostępna na Twoim lotnisku, wybierając tę ​​opcję w filtrze „Usługi dodatkowe”.

 

 

Ostatnia aktualizacja: marzec 2023 r.

Rezerwacja przez telefon lub e-mail

Rezerwacji w Parkos można dokonać wyłącznie za pośrednictwem naszej strony internetowej. Nie przyjmujemy rezerwacji telefonicznych ani mailowych za pośrednictwem działu obsługi klienta. Wynika to z faktu, że dostępność i ceny naszych ofert są automatycznie aktualizowane w naszym systemie. Ponadto jest to podyktowane ochroną danych osobowych w związku z płatnościami za rezerwację.

Więcej informacji o tym, jak dokonać rezerwacji, można znaleźć w artykule "Jak dokonać rezerwacji".

 

 

Ostatnia aktualizacja: Januar 2023

Co mogę zrobić, jeśli płatność online nie zostanie zaakceptowana?

W Parkos możesz zapłacić za miejsce parkingowe online lub gotówką na miejscu. Po wybraniu miejsca parkingowego możesz sprawdzić, jakie metody płatności są akceptowane.

W przypadku oferty z płatnością online możesz zapłacić bezpośrednio podczas dokonywania rezerwacji. Możesz wybrać między płatnością przez PayPal, kartą kredytową, poleceniem zapłaty i innymi opcjami w zależności od parkingu.

Należy pamiętać, że rezerwacja zakończyła się powodzeniem dopiero po otrzymaniu potwierdzenia rezerwacji e-mailem. Więcej informacji na ten temat znajdziesz tutaj.

Jeśli płatność się nie powiedzie, może to wynikać z następującego powodu:

  • Nie wszystkie dane zostały wprowadzone poprawnie. Upewnij się, że wszystkie pola formularza rezerwacji zostały prawidłowo wypełnione
  • Próbowałeś dokonać rezerwacji ze swojego smartfona. Jeśli rezerwacja nie powiodła się, zalecamy spróbować ponownie na komputerze, laptopie lub tablecie. W przeciwnym razie użycie innej przeglądarki również może pomóc
  • Problem dotyczy używanej karty. Może się zdarzyć, że problem dotyczy karty lub konta użytego w momencie rezerwacji. Być może skończył Ci się kredyt lub zmieniłeś niektóre ustawienia zabezpieczeń dla płatności online. W takim przypadku zalecamy skontaktowanie się z wystawcą karty lub bankiem w celu uzyskania dalszej pomocy

Rezerwacja nie działa?

Jeśli rezerwacja nadal się nie powiedzie, zalecamy wybór innej metody płatności. Metody płatności możesz filtrować na stronie ofert. Tutaj możesz wybrać np. wyświetlanie tylko ofert z płatnością gotówkową na miejscu.

Jeśli płatność się powiedzie, w ciągu kilku minut otrzymasz wiadomość e-mail z potwierdzeniem.

 

Ostatnia aktualizacja: czerwiec 2023 r.

 

Jak otrzymać potwierdzenie rezerwacji

Po dokonaniu rezerwacji otrzymasz automatyczną wiadomość e-mail z potwierdzeniem na podany adres e-mail. Po otrzymaniu tego potwierdzenia miejsce parkingowe zostanie dla Ciebie zarezerwowane.

Jeśli w ciągu 10 minut nie otrzymasz wiadomości e-mail z potwierdzeniem, postępuj zgodnie z procedurami opisanymi w tym artykule.

W potwierdzeniu rezerwacji znajdziesz wszystkie informacje dotyczące podróży. W dniu wyjazdu należy zabrać ze sobą wiadomość e-mail z potwierdzeniem.

 

 

Ostatnia aktualizacja: Januar 2023 r.

Czy można zaparkować vanem lub kamperem?


Jeśli podróżujesz vanem, minivanem, kamperem lub czymkolwiek, co jest większe niż samochód, zawsze możesz znaleźć odpowiednie informacje na naszej stronie internetowej, klikając przycisk "Więcej szczegółów". Ponadto możesz sprawdzić, czy istnieje dodatkowa opłata za wielkość miejsca parkingowego.

Czasami możliwe jest wybranie opcji "Parking dla minivana" w formularzu rezerwacji. Jeśli za ponadwymiarowy pojazd należy uiścić dodatkową opłatę bezpośrednio na miejscu, zostanie ona podana na naszej stronie internetowej.

 

Ostatnia aktualizacja: Maj 2023 r.

 

Dla którego terminalu lotniska Mediolan-Malpensa dostępny jest transfer?

Na lotnisku Mediolan-Malpensa Parkos współpracuje z dostawcami usług wahadłowych, którzy mogą zawieźć Cię do Terminalu 1, a także Terminalu 2.

Niemniej jednak nie każdy dostawca usług parkingowych obsługuje oba terminale. Dlatego zalecamy sprawdzenie tych informacji na naszej stronie internetowej, klikając niebieski link „Więcej informacji”. Znajdziesz tam informację, do którego Terminalu podjeżdża autobus wybranego przez Ciebie parkingu. Na stronie informacyjnej podajemy również czas potrzebny na dotarcie do Terminalu 1 i Terminalu 2 autobusem.

 

Ostatnia aktualizacja: czerwiec 2023 r.

Ile kosztuje miejsce parkingowe?

Jeśli chcesz dowiedzieć się więcej o cenach miejsc parkingowych na konkretnym lotnisku, możesz po prostu przejść do strony Parkos, wybrać lotnisko i wprowadzić daty podróży. Nasza strona automatycznie posortuje wszystkie opcje parkingowe na podstawie ceny, z najbardziej opłacalnymi opcjami wymienionymi jako pierwsze. Aby jeszcze bardziej zawęzić wyszukiwanie, skorzystaj z filtrów dostępnych na stronie.

Zdecydowanie zalecamy rezerwację z wyprzedzeniem w stosunku do daty podróży, szczególnie w okresach szczytu, takich jak święta, aby zapewnić sobie dostępność i skorzystać z najkorzystniejszych cen.

Nie czekaj z rezerwacją miejsca parkingowego do ostatniej chwili. Im wcześniej dokonasz rezerwacji, tym więcej zaoszczędzisz!


Ostatnia aktualizacja: Maj 2023 r.

Nieznane godziny lotu

Nie znasz jeszcze dokładnych godzin lotu, ale chcesz już zarezerwować miejsce parkingowe? Nawet jeśli nie znasz jeszcze szczegółów lotu, nadal możesz dokonać rezerwacji na naszej stronie Parkos.

W takim przypadku wystarczy wprowadzić godzinę spodziewanego przyjazdu na parking i godzinę przylotu lotu powrotnego. Niemniej jednak bardzo ważne jest, aby edytować rezerwację, gdy tylko poznasz czas lotu. Pozwoli to parkingowi odpowiednio przygotować personel na Twój przyjazd.

Należy pamiętać, że ceny na naszej stronie internetowej mogą ulec zmianie. W związku z tym nie możemy zagwarantować, że cena rezerwacji nie zmieni się podczas dokonywania zmian.

 

Ostatnia aktualizacja: Maj 2023

Szczegóły lotu nieznane

Szczegóły Twojego lotu nie są jeszcze znane, ale mimo to chcesz zarezerwować miejsce parkingowe. Podczas dokonywania rezerwacji możesz po prostu wpisać nazwę lotniska odlotu i lądowania zamiast numerów lotów.

Gdy tylko poznasz numery lotów, prosimy o dodanie ich do danych rezerwacji poprzez edycję rezerwacji. Możesz to zrobić samodzielnie, korzystając z linku w wiadomości e-mail z potwierdzeniem rezerwacji.

 

 

Ostatnia aktualizacja: czerwiec 2023 r.

Kiedy należy zarezerwować miejsce parkingowe?

Porównując oferty parkingowe na naszej stronie internetowej, będziesz mógł sprawdzić, którzy operatorzy parkingowi dysponują wolnymi miejscami w wybranym przez Ciebie dniu i godzinie. Niektórzy z naszych dostawców akceptują nawet rezerwacje dokonane do trzech godzin przed Twoim przyjazdem.

Aby mieć pewność, że uzyskasz najlepszą cenę i miejsce parkingowe, zawsze radzimy zarezerwować miejsce parkingowe z wyprzedzeniem. Zalecamy zarezerwowanie miejsca parkingowego z co najmniej dwudniowym wyprzedzeniem, ponieważ niektórzy operatorzy mogą być już w pełni zajęci. W godzinach szczytu, takich jak święta, zalecamy rezerwację miejsca parkingowego z co najmniej trzydniowym wyprzedzeniem.

 

 

Ostatnia aktualizacja: czerwiec 2023 r.

Jak dokonać rezerwacji?

W serwisie Parkos możesz łatwo zarezerwować niedrogie, gwarantowane miejsce parkingowe u jednego z naszych licznych dostawców usług parkingowych.

Aby zarezerwować miejsce parkingowe na naszej stronie internetowej Parkos, wystarczy wybrać lotnisko wylotu, wpisać daty podróży i kliknąć pomarańczowy przycisk "Znajdź miejsce parkingowe". Zostaniesz przekierowany na stronę porównania parkingów, na której zostaną wyświetlone wszystkie dostępne parkingi na czas podróży. Na stronie porównania znajdziesz również wszystkie aktualne ceny naszych ofert parkingowych.

Teraz możesz wybrać ofertę, która najbardziej Ci odpowiada, korzystając z filtrów znajdujących się w górnej części strony. Możesz filtrować wyniki na przykład według parkingu wewnętrznego i zewnętrznego lub usługi shuttle service i valet service. Po wybraniu usługodawcy zostaniesz poproszony o podanie swoich danych osobowych w formularzu rezerwacji. Po pomyślnym zakończeniu rezerwacji w ciągu kilku minut otrzymasz wiadomość e-mail z potwierdzeniem. Znajdziesz w nim wszystkie szczegóły dotyczące Twojego miejsca parkingowego i Twojej rezerwacji, a także potwierdzenie daty przyjazdu i wyjazdu.

Ważne jest, abyś przyjechał na parking z potwierdzeniem rezerwacji. Jeśli nie otrzymałeś go po dokonaniu rezerwacji, radzimy postępować zgodnie z procedurą opisaną tutaj.

Możesz także zmienić lub anulować rezerwację, korzystając z wiadomości e-mail z potwierdzeniem, do 24 godzin przed datą wyjazdu.

 

 

Ostatnia aktualizacja: luty 2023 r.

Czy mogę pokazać potwierdzenie rezerwacji na parkingu na moim telefonie?

Po dokonaniu rezerwacji w Parkos zostanie wysłana wiadomość e-mail z potwierdzeniem, którą zalecamy wydrukować i okazać po przybyciu na parking. Jeśli nie masz możliwości wydrukowania wiadomości e-mail z potwierdzeniem, możesz również okazać ją na parkingu na laptopie, tablecie lub telefonie komórkowym. Wiadomość e-mail z potwierdzeniem służy jako dowód rezerwacji dla operatora parkingu.


Ostatnia aktualizacja: Czerwiec 2023 r.

Nie wiem, czy moja rezerwacja się powiodła

Po dokonaniu rezerwacji otrzymasz automatyczną wiadomość e-mail z potwierdzeniem, zawierającą numer rezerwacji. Po otrzymaniu potwierdzenia miejsce parkingowe zostało automatycznie zarezerwowane. Jeśli nie otrzymasz wiadomości e-mail z potwierdzeniem w ciągu 10 minut, postępuj zgodnie z procedurami opisanymi w tym artykule.

Jeśli nie możesz dokończyć rezerwacji, sprawdź, czy wszystkie dane zostały wprowadzone poprawnie i czy wszystkie pola zostały wypełnione. Zawsze zalecamy dokonywanie rezerwacji z komputera stacjonarnego lub laptopa. W przeciwnym razie spróbuj użyć innej przeglądarki. Jeśli to nie zadziała, spróbuj użyć innego komputera. Możesz także spróbować wybrać inną metodę płatności, jeśli to możliwe, na przykład "Płatność na miejscu". Problem może być związany z wybraną metodą płatności.

 

Ostatnia aktualizacja: Czerwiec 2023 r.

 

 

Czy mogę zarezerwować miejsce parkingowe dla kilku samochodów jednocześnie?

Za pośrednictwem naszej strony internetowej można zarezerwować to samo miejsce parkingowe dla więcej niż jednego samochodu w tym samym czasie.

Podczas dokonywania rezerwacji należy najpierw uzupełnić szczegóły podróży w formularzu rezerwacji online, podając swoje dane osobowe. Pod danymi użytkownika znajduje się łącze "Dodaj kolejny pojazd". Klikając na niego, możesz wypełnić dane drugiego pojazdu dla maksymalnie dziewięciu samochodów. Każdy samochód otrzyma własny numer rezerwacji, więc nigdy nie będzie dwóch samochodów wymienionych w jednej wiadomości e-mail z potwierdzeniem.

Uwaga: jeśli podajesz inne imię i nazwisko oraz adres e-mail dla dodatkowego samochodu, wiadomość e-mail z potwierdzeniem zostanie wysłana na adres e-mail podany dla drugiego samochodu.

 

Ostatnia aktualizacja: Czerwiec 2023

 

Nie znalazłeś właściwej odpowiedzi?

Prosimy o kontakt z jednym z naszych pracowników

Zadzwoń do nas

zamknięte

Napisz do nas

Odpowiedź w ciągu 24 godzin

support@parkos.pl
jesteśmy tutaj, aby ci pomóc!
faq.cs-team-picture