Ogólne warunki użytkowania Parkos

Ogólne warunki użytkowania ("Ogólne warunki użytkowania") Parkos B.V., prywatnej spółki z ograniczoną odpowiedzialnością, z siedzibą przy Boumaboulevard 77, 9723 ZS Groningen, zarejestrowanej w rejestrze handlowym Izby Handlowej pod numerem 02095013 ("Parkos"), zaktualizowane w 23 października 2024.

Ogólne

  1. Niniejsze warunki użytkowania mają zastosowanie do każdego Użytkownika ("Użytkownik") Platformy Parkos.pl ("Platforma"), do Usług mediacyjnych w odniesieniu do rezerwacji ("Usługi mediacyjne") oferowanych przez Parkos za pośrednictwem Platformy oraz innych Usług związanych z Usługami mediacyjnymi oferowanymi przez Parkos ("Usługi powiązane"; Usługi mediacyjne i Usługi powiązane łącznie stanowią "Usługi"), a także do wszystkich kwestii związanych ze stosunkiem prawnym między Parkos a Użytkownikiem.
  2. Dokonując Rezerwacji (zgodnie z definicją poniżej) za pośrednictwem Platformy, Użytkownik wyraża zgodę na niniejsze Ogólne warunki użytkowania.
  3. Parkos wyraźnie odrzuca stosowanie jakichkolwiek Ogólnych warunków użytkowania Użytkownika/osób trzecich i nie mają one zastosowania do stosunku prawnego między Parkos a Użytkownikiem.
  4. Parkos może jednostronnie zmienić i/lub uzupełnić niniejsze Ogólne warunki użytkowania w dowolnym momencie. Zmiany będą ogłaszane na Platformie. Użytkownik zostanie powiadomiony o wszelkich istotnych zmianach niniejszego regulaminu.

Usługi

  1. Platforma umożliwia Użytkownikom znalezienie, porównanie i zarezerwowanie miejsca parkingowego ("Miejsce parkingowe"). Gdy Użytkownik rezerwuje Miejsce parkingowe ("Rezerwacja"), zawierana jest umowa ("Umowa") między Użytkownikiem a dostawcą usług parkingowych ("Dostawca usług parkingowych"). Parkos wyraźnie nie jest stroną niniejszej Umowy i jedynie udostępnia Platformę. Informacje o Dostawcy usług parkingowych i Miejscu parkingowym (na przykład: ceny, udogodnienia, warunki (anulowania) i dostępność) są dostarczane przez Dostawcę usług parkingowych. Data, której dotyczy Rezerwacja, zwana jest dalej "Datą rezerwacji". Zawierając Umowę, Użytkownik musi również wyrazić zgodę na ogólne warunki i zasady Dostawcy Parkingowego.
  2. Parkos jest Platformą i jedynie pośredniczy w zawarciu Umowy pomiędzy Użytkownikiem a Dostawcą usług parkingowych. Parkos nie ma wpływu i nie ponosi odpowiedzialności za Umowę, ceny i wszelkie Ogólne warunki Dostawców usług parkingowych. Parkos nie ponosi również odpowiedzialności za wykonanie Umowy.
  3. Użytkownik nie może powoływać się na prawo do odstąpienia od Umowy zgodnie z sekcją 6:230p(d) holenderskiego kodeksu cywilnego po zawarciu Umowy w odniesieniu do Usług Parkos.
  4. Oprócz Usług i Umowy z Dostawcą usług parkingowych, Użytkownik może również nabywać inne Usługi od partnerów Parkos (na przykład usługi ubezpieczeniowe). Użytkownik zawiera niezależną umowę z tymi partnerami, Parkos wyraźnie nie jest stroną tej umowy, a Parkos nie jest zaangażowany w wykonanie tej umowy. Partnerzy ci mogą stosować własne Ogólne warunki użytkowania. Niniejsze Ogólne warunki użytkowania nie mają zastosowania do tych innych usług (ubezpieczeniowych).
  5. Jeśli Użytkownik zdecyduje się skorzystać z przypomnień, Parkos automatycznie wyśle Użytkownikowi powiadomienie przypominające o zbliżającej się Rezerwacji. Parkos podkreśla, że odpowiedzialność za Rezerwację ponosi Użytkownik. Odbiór przypomnienia zależy od dostępności sieci Użytkownika i może zostać przerwany/opóźniony.

Proces

  1. Po dokonaniu Rezerwacji, Użytkownik otrzyma wiadomość e-mail od Parkos na adres e-mail podany przez Użytkownika ("Potwierdzenie rezerwacji") zawierającą:
    1. potwierdzenie umożliwiające Użytkownikowi korzystanie z Miejsca parkingowego;
    2. wszelkie (inne) informacje o Dostawcy usług parkingowych i Miejscu parkingowym niezbędne do korzystania z Rezerwacji ("Informacje o rezerwacji"); oraz
    3. w przypadku parkowania przez obsługę, miejsce spotkania i powitania na danym lotnisku.
  2. Przez Informację o rezerwacji rozumie się w każdym przypadku:
    1. numer telefonu, adres i wskazówki dojazdu Dostawcy usług parkingowych;
    2. stawki za Miejsce parkingowe i sposób płatności; oraz
    3. zasady anulowania rezerwacji.

Obowiązki Parkos

  1. Parkos jest Platformą i pośredniczy w zawarciu Umowy między Użytkownikiem a Dostawcą usług parkingowych. Parkos dołoży wszelkich starań, aby dostarczyć Użytkownikowi jak najwięcej informacji na temat Dostawcy usług parkingowych i Miejsca parkingowego, tak aby Użytkownik mógł samodzielnie dokonać właściwej oceny Dostawcy usług parkingowych i Miejsca parkingowego. Użytkownik znajdzie na Platformie warunki anulowania i wszelkie inne warunki Dostawcy usług parkingowych.
  2. Parkos otrzymuje informacje od Dostawców usług parkingowych do wykorzystania na Platformie. Parkos dołoży należytej staranności i wiedzy specjalistycznej przy badaniu i wyborze Dostawców usług parkingowych oraz powiązanych informacji oferowanych za pośrednictwem Platformy. O ile Parkos nie dopuścił się zaniedbania, Parkos nie ponosi odpowiedzialności za informacje dostarczone przez Dostawców usług parkingowych lub strony trzecie. Parkos dołoży oczywiście wszelkich starań, aby poprawić wszelkie niedokładne informacje, gdy tylko Parkos się o nich dowie.
  3. Parkos dołoży należytej staranności i wiedzy fachowej przy świadczeniu wszelkich Usług powiązanych (takich jak wysyłanie przypomnień).

Obowiązki Użytkownika

  1. Jeśli użytkownik dokonuje rezerwacji, tworzone jest konto użytkownika z numerem rezerwacji oraz adresem e-mail użytkownika. Użytkownik może zalogować się na stronie internetowej Parkos, używając podanego numeru rezerwacji oraz swojego adresu e-mail. Użytkownik musi mieć ukończone 18 lat.
  2. Użytkownik musi zapoznać się z przesłanymi Informacjami o rezerwacji. Jeśli Użytkownik nie otrzymał potwierdzenia ani informacji o rezerwacji w ciągu godziny od dokonania rezerwacji, może skontaktować się z obsługą klienta Parkos.
  3. Użytkownik musi przedstawić Potwierdzenie rezerwacji Dostawcy usługi parkingowej. Dostawca usługi parkingowej może nałożyć warunki w tym zakresie (np. aby Użytkownik dostarczył potwierdzenie w formie cyfrowej i/lub papierowej).
  4. Użytkownik powinien skontaktować się z Dostawcą usług parkingowych, jeśli nie spodziewa się przybyć na czas. Użytkownik jest odpowiedzialny za punktualne przybycie na miejsce parkingowe.

Stawki

  1. Jeśli Użytkownik dokona Rezerwacji, wyraża zgodę na aktualną w danym momencie stawkę. Stawki wyświetlane na Platformie mogą ulec zmianie w zależności od dostępności, godziny rezerwacji, czasu trwania, godziny i typu pojazdu.
  2. O ile wyraźnie nie stwierdzono inaczej, do stawek podanych na Platformie mają zastosowanie następujące zasady:
    1. stawki zawierają wszystkie obowiązujące podatki (w tym VAT lub wariant lokalny);
    2. stawki są opodatkowane podatkami pośrednimi w kraju, w którym znajduje się Dostawca usług parkingowych; oraz
    3. w niektórych krajach, w tym (ale nie wyłącznie) w Stanach Zjednoczonych, podatki federalne i stanowe mogą być wliczone w stawki.
  3. Parkos ma prawo obciążyć Użytkownika opłatą za rezerwację lub opłatą administracyjną za wykonanie swoich Usług rezerwacji. Parkos ma również prawo do pobierania od Dostawcy usług parkingowych opłat za pośrednictwo w celu zawarcia Umowy.
  4. W zależności od wyboru Usług powiązanych przez Użytkownika, Parkos obciąży Użytkownika opłatami (zgodnie z opłatami na Platformie), korzystając z wybranej przez Użytkownika metody płatności. Parkos ma prawo do zmiany wysokości tych opłat.
  5. Stawki podane są w walucie wskazanej na Platformie. Jeśli Użytkownik dokonuje płatności w walucie innej niż waluta wskazana na Platformie, bank Użytkownika może naliczyć dodatkowe opłaty.

Płatność i anulowanie

  1. Płatność uzgodnionej ceny za Miejsce parkingowe ("Cena parkingu") następuje i) w momencie dokonywania Rezerwacji, przy czym Parkos obciąży Użytkownika Ceną parkingu i otrzyma ją od Użytkownika na rzecz Dostawcy usług parkingowych, lub ii) po przybyciu Użytkownika do Dostawcy usług parkingowych.
  2. Użytkownik przyjmuje do wiadomości, że płatności mogą być przetwarzane przez zewnętrzny podmiot przetwarzający płatności.
  3. Użytkownik ma prawo do bezpłatnego anulowania Umowy do 24 godzin przed Datą rezerwacji, chyba że wyraźnie zaznaczono inaczej. O ile wyraźnie nie uzgodniono inaczej, w przypadku anulowania Rezerwacji przez Użytkownika w ciągu 24 godzin przed Datą rezerwacji Parkos ma prawo (na rzecz Dostawcy usług parkingowych) obciążyć Użytkownika pełną Ceną parkingu.
  4. Wszelkie obowiązkowe opłaty transakcyjne nałożone przez procesory finansowe nie kwalifikują się do zwrotu.
  5. Anulowanie odbywa się za pośrednictwem Platformy, w zakładce „Login” lub może zostać dokonane poprzez link „zmień swoją rezerwację” w e-mailu z potwierdzeniem. Wnioski o anulowanie za pośrednictwem innych kanałów (tj. za pośrednictwem formularza kontaktowego, telefonu lub poczty e-mail) są dozwolone, ale będą przetwarzane przez Parkos wyłącznie w dni robocze (z wyłączeniem świąt) i w godzinach otwarcia obsługi klienta Parkos. Jeśli anulowanie nie zostanie dokonane za pośrednictwem Platformy, momentem anulowania jest moment przetworzenia wniosku o anulowanie przez pracownika Parkos.
  6. Jeśli Użytkownik nieoczekiwanie, z jakiegokolwiek powodu, nie zajmie Miejsca parkingowego (na czas), Użytkownik nadal zapłaci pełną Cenę parkingu na rzecz Parkos (w imieniu Dostawcy usług parkingowych) lub Dostawcy usług parkingowych. Dotyczy to również sytuacji, gdy nie wszystkie dni Rezerwacji zostaną wykorzystane.
  7. Jeśli Dostawca usługi parkingowej odmówi przyjęcia pojazdu, a Użytkownik znał lub mógł znać tę informację o pojeździe, Parkos ma prawo obciążyć Użytkownika (na rzecz Dostawcy usługi parkingowej) pełną Ceną parkingu.
  8. Jeśli Użytkownik nie przekaże Potwierdzenia rezerwacji Dostawcy usług parkingowych, Parkos ma prawo (na rzecz Dostawcy usług parkingowych) obciążyć Użytkownika pełną Ceną parkingu.

Treści na Platformie

  1. Parkos dąży do otwartego i przejrzystego środowiska online na Platformie. Parkos pomaga Użytkownikom zrozumieć, w jaki sposób Parkos wykorzystuje oceny, rankingi i rekomendacje oraz w jaki sposób Parkos generuje przychody. Ponadto informacje są udostępniane na Platformie Parkos. Parkos pomaga Użytkownikom zrozumieć, w jaki sposób Parkos zarządza informacjami i podejmuje działania przeciwko niewłaściwym informacjom.
  2. Recenzje, rankingi i rekomendacje. Parkos wykorzystuje zarówno algorytmiczne podejmowanie decyzji, jak i kontrolę człowieka. Algorytmiczne podejmowanie decyzji oznacza, że oprogramowanie na Platformie może automatycznie przeglądać, filtrować, klasyfikować lub usuwać określone treści. Kontrola ludzka oznacza, że pracownicy Parkos mogą przeglądać treści na Platformie i będą pracować nad zapewnieniem, że treści na Platformie są zgodne z obowiązującymi przepisami prawa i regulacjami. Parkos stara się stosować zrównoważone połączenie zarówno algorytmicznego podejmowania decyzji, jak i kontroli człowieka, aby zapewnić jakość i niezawodność ofert Dostawców usług parkingowych na Platformie.
  3. Na Platformie Dostawcy usług parkingowych są sortowani według różnych kryteriów i zgodnie z różnymi opcjami sortowania i filtrowania. Standardowe wyświetlanie Dostawców usług parkingowych na Platformie jest coraz droższe. Parkos zastrzega sobie prawo do zmiany tego domyślnego sortowania (i dostępnych opcji filtrowania). Takie korekty mogą zostać wprowadzone, gdy Parkos uzna to za konieczne, na przykład w celu zwiększenia wartości dla Użytkownika lub poprawy funkcjonalności Platformy. Użytkownicy mają swobodę zmiany domyślnego sortowania i korzystania z dostępnych opcji filtrowania według własnego uznania. Umożliwia to Użytkownikom dostosowanie wyświetlania Dostawców usług parkingowych do ich osobistych preferencji i potrzeb.
  4. Wytyczne i działania dotyczące informacji Jeśli Użytkownik lub inna strona trzecia opublikuje obraz, tekst lub recenzję, które naruszają ten artykuł, Parkos usunie te informacje z Platformy. Parkos skontaktuje się z Użytkownikiem, jeśli informacje Użytkownika zostaną usunięte z Platformy. Jeśli Użytkownik nie zgadza się na usunięcie tych informacji z Platformy, może skontaktować się z działem obsługi klienta Parkos.
  5. Nadużycia Nadużycie w kontekście Platformy obejmuje między innymi następujące działania:
    1. udostępniania, rozpowszechniania lub przesyłania (nieprawidłowych lub nielegalnych) treści, w tym między innymi materiałów lub treści nawołujących do nienawiści, przemocy, dyskryminacji, nielegalnej działalności lub treści naruszających prawa, takie jak prawa autorskie lub prawa do prywatności;
    2. korzystanie z Platformy w celu prowadzenia nielegalnych działań, takich jak oszustwa, phishing, rozprzestrzenianie wirusów lub innego złośliwego oprogramowania;
    3. manipulowania Platformą w celu uzyskania nieautoryzowanego dostępu do danych lub systemów (hakerstwo) lub w celu zakłócenia lub przeciążenia Platformy w jakikolwiek sposób.
  6. Ocena nadużycia Oceniając, czy określone zachowanie jest uznawane za nadużycie, Parkos bierze pod uwagę następujące fakty i okoliczności:
    1. charakter i waga zachowania, nadużycia, naruszenia lub działania;
    2. wpływ nadużycia na innych Użytkowników, Platformę i osoby trzecie; oraz
    3. wcześniejsze naruszenia lub przypadki nadużyć na Platformie.
  7. Środki zapobiegające nadużyciom W zależności od wagi nadużycia Parkos może podjąć następujące środki:
    1. wydanie ostrzeżenia i wezwanie Użytkownika do natychmiastowego i całkowitego zaprzestania nadużyć;
    2. tymczasowe zawieszenie Użytkownika na okres proporcjonalny do nadużycia (na przykład poprzez zablokowanie konta Użytkownika);
    3. dezaktywacja/usunięcie konta Użytkownika.
    W przypadku podjęcia powyższych środków Parkos poinformuje Użytkownika pocztą elektroniczną o konkretnych powodach podjęcia środka, czasie trwania środka i możliwości sprzeciwu wobec środka. Pod koniec okresu, na który nałożono środek, Użytkownik ma możliwość przywrócenia swojego konta (chyba że konto Użytkownika zostało trwale dezaktywowane/usunięte).

Prywatność i dane osobowe

  1. Parkos chroni prywatność i przetwarza dane osobowe Użytkowników zgodnie z ogólnym rozporządzeniem o ochronie danych (RODO) oraz innymi przepisami ustawowymi i wykonawczymi mającymi zastosowanie do Parkos w zakresie prywatności i ochrony danych.
  2. Użytkownik oświadcza, że dane osobowe przekazane Parkos przez Użytkownika są kompletne, dokładne i prawidłowe oraz mogą być zgodnie z prawem otrzymywane i przetwarzane przez Parkos. Użytkownik zapewni, że udostępnienie danych Parkos przez Użytkownika nie narusza RODO ani innych przepisów i regulacji dotyczących prywatności i ochrony danych. Użytkownik zwalnia Parkos z odpowiedzialności z tytułu roszczeń prawnych osób, których dane osobowe zostały przekazane Parkos w sposób błędny, niekompletny, niedokładny, nieprawidłowy lub w inny sposób niezgodny z prawem przez Użytkownika.
  3. Parkos podejmie prawne i uzasadnione środki techniczne i organizacyjne w celu zabezpieczenia elektronicznej transmisji danych i zapewnienia bezpiecznego środowiska internetowego dla Użytkownika. Parkos nigdy nie gwarantuje, że środki (bezpieczeństwa) podjęte przez Parkos będą skuteczne we wszystkich okolicznościach.
  4. Parkos jest uprawniony do udostępniania danych osobowych podanych przez Użytkownika, a także danych osobowych wygenerowanych lub wzbogaconych przez Parkos, podmiotom powiązanym z Parkos, podmiotom przetwarzającym, dostawcom usług IT, księgowym i audytorom, doradcom prawnym, firmom administracyjnym i innym dostawcom usług (biznesowych) zaangażowanym przez Parkos. Jeśli dane osobowe są przekazywane do krajów spoza Europejskiego Obszaru Gospodarczego, Parkos zapewni ochronę danych osobowych zasadniczo równoważną poziomowi RODO.
  5. Parkos informuje użytkownika o sposobie przetwarzania danych osobowych przez Parkos za pośrednictwem oświadczenia o ochronie prywatności lub równoważnej metody komunikacji. Nasze oświadczenie o ochronie prywatności można znaleźć pod nagłówkiem „polityka prywatności” na dole naszej strony internetowej i stanowi integralną część niniejszych warunków.

Odpowiedzialność

  1. Parkos nie ponosi jakiejkolwiek odpowiedzialności za szkody wynikające z niewykonania Umowy przez Dostawcę usług parkingowych lub za inne usługi świadczone przez partnerów Parkos. Parkos nie ponosi również odpowiedzialności za uszkodzenia pojazdu lub kradzież pojazdu Użytkownika.
  2. W zakresie dozwolonym przez prawo Parkos nie ponosi odpowiedzialności za straty wtórne lub biznesowe, straty pośrednie oraz utratę zysków lub obrotów w jakikolwiek sposób związane z Usługami Parkos lub przez nie spowodowane.
  3. Parkos nie ponosi żadnej odpowiedzialności za szkody wynikające z działań lub zaniechań Użytkownika.
  4. Jeśli z jakiegokolwiek powodu Parkos nadal będzie musiał zrekompensować szkodę, rekompensata zostanie wypłacona w zakresie dozwolonym przez prawo:
    1. będzie ograniczone do kwoty wypłaconej przez ubezpieczenie Parkos od odpowiedzialności zawodowej/biznesowej ("Ubezpieczenie") w takim przypadku; lub
    2. jeśli szkoda nie zostanie zrekompensowana przez ubezpieczyciela zgodnie z warunkami Ubezpieczenia, będzie ograniczone maksymalnie do wysokości Ceny parkingu.
  5. Parkos ma prawo, jeśli i w możliwym zakresie, podjąć próbę cofnięcia lub ograniczenia szkody Użytkownika.
  6. Ograniczenia odpowiedzialności Parkos zawarte w niniejszych Ogólnych warunkach użytkowania nie mają zastosowania w przypadku umyślnego działania lub umyślnej lekkomyślności ze strony Parkos lub jego pracowników.

Niedopuszczalne zachowanie Użytkownika

  1. Jeśli Użytkownik naruszy niniejsze ogólne warunki użytkowania (w tym odniesienia w niniejszych Ogólnych warunków użytkowaniach do innych warunków, wytycznych i polityk) lub obowiązujące przepisy prawa i regulacje, Parkos ma prawo do:
    1. niezawarcia Umowy pomiędzy Użytkownikiem a Dostawcą usług parkingowych;
    2. anulowanie już dokonanej Rezerwacji;
    3. zablokować dostęp do Platformy i/lub konta Użytkownika.
  2. Jeśli Parkos anuluje Rezerwację, Użytkownikowi może nie przysługiwać zwrot pieniędzy. Jeśli będzie to możliwe, Parkos poinformuje Użytkownika o przyczynach podjęcia któregokolwiek z powyższych działań. Jeśli Użytkownik nie zgadza się z jakimikolwiek działaniami podjętymi przez Parkos, może skontaktować się z działem obsługi klienta Parkos.

Siła wyższa

  1. W przypadku wystąpienia siły wyższej Parkos nie jest zobowiązany do wypełnienia swoich zobowiązań wobec Użytkownika. Zobowiązania Parkos w odniesieniu do Usług zostają zawieszone na czas trwania siły wyższej.
  2. Siła wyższa oznacza wszelkie okoliczności mające miejsce poza kontrolą Parkos, które uniemożliwiają wypełnienie zobowiązań Parkos wobec Użytkownika w całości lub w części. Dotyczy to na przykład zakłóceń w prowadzeniu działalności, awarii energetycznych, pożarów i braku zezwolenia, które należy uzyskać za pośrednictwem rządu. Siła wyższa obejmuje również: awarie sieci (telekomunikacyjnej), połączenia lub wykorzystywanych systemów komunikacyjnych i/lub niedostępność Platformy. Wyjaśnienia wymienione powyżej nie są wyczerpujące i służą jedynie jako przykład okoliczności, które w każdym przypadku zostaną uznane za siłę wyższą.
  3. Gdy tylko w Parkos wystąpi sytuacja siły wyższej, Parkos jak najszybciej poinformuje o tym na Platformie lub Użytkownika, chyba że nie można tego oczekiwać od Parkos ze względu na okoliczności.

Reklamacje

  1. Jeśli Użytkownik ma jakiekolwiek pytania lub skargi dotyczące Usług, może skontaktować się z działem obsługi klienta Parkos. Reklamacje dotyczące Usług muszą być zgłaszane przez Użytkownika do Parkos niezwłocznie po ich wystąpieniu. Pod groźbą utraty praw obowiązują następujące zasady: w przypadku reklamacji dotyczących faktur obowiązuje dwumiesięczny okres reklamacji od momentu otrzymania faktury. Oznacza to, że jeśli Użytkownik nie złoży skargi do Parkos w tym terminie, traci prawo do złożenia roszczenia do Parkos. Użytkownik może zgłaszać Parkos skargi dotyczące niewłaściwego wykorzystania danych osobowych tak długo, jak Parkos przetwarza dane osobowe Użytkownika, bez uszczerbku dla praw przysługujących Użytkownikowi na mocy RODO.
  2. Powiadomienie o reklamacji musi zawierać jak najbardziej szczegółowy opis reklamacji wraz z wszelkimi dokumentami uzupełniającymi (takimi jak Informacje o rezerwacji) i numerem rezerwacji.
  3. W przypadku skarg dotyczących wykonania Umowy z Dostawcą usług parkingowych i/lub wszelkich innych usług świadczonych przez osoby trzecie, Użytkownik musi skontaktować się bezpośrednio z Dostawcą usług parkingowych lub osobami trzecimi, korzystając z danych kontaktowych podanych w informacjach o rezerwacji.
  4. Parkos może pomóc w kontakcie między Użytkownikiem a Dostawcą usługi parkingowej/osobami trzecimi, ale nie jest do tego zobowiązany i nie oznacza to, że Parkos bierze odpowiedzialność za Rezerwację, Umowę między Dostawcą usługi parkingowej a Użytkownikiem lub jakiekolwiek inne działania Dostawcy usługi parkingowej.
  5. Reklamacja nie zawiesza obowiązku zapłaty przez Użytkownika.

Program lojalnościowy

  1. Parkos ma program lojalnościowy zaprojektowany dla znajomych, przyjaciół i rodziny, którzy chcą korzystać z Usług ("Zniżka dla Przyjaciela"). Po skorzystaniu z Usług, Użytkownik może otrzymać kredyt w wysokości 7,50 € za każdego dodatkowego Użytkownika (znajomego, przyjaciela i/lub członka rodziny, który chce korzystać z Usług), który zarezerwuje na Platformie przez udostępniony osobisty link. Ten kredyt można wykorzystać na przyszłą rezerwację na Platformie. Po podróży Użytkownik, który udostępnił link, otrzyma kredyt na swoją następną rezerwację, a Użytkownik, któremu udostępniono link, otrzyma 5% cashbacku na swoją rezerwację.
  2. Z Programu lojalnościowego można skorzystać raz na Rezerwację.
  3. Program lojalnościowy ma charakter osobisty, a prawa i obowiązki nie mogą być przenoszone na osoby trzecie bez uprzedniej pisemnej zgody Parkos.
  4. Parkos zastrzega sobie prawo, według własnego uznania, do odmowy lub zakończenia udziału w Programie lojalnościowym w przypadku niewłaściwego użycia lub nieuczciwego postępowania.
  5. Parkos zastrzega sobie prawo do zmiany stawki rabatu lub trwałego zakończenia Programu lojalnościowego. W przypadku zmiany lub zakończenia Programu lojalnościowego, Parkos poinformuje Użytkownika w odpowiednim czasie za pośrednictwem Platformy. W przypadku zakończenia Programu lojalnościowego, użytkownicy mają możliwość dalszego korzystania z Programu lojalnościowego w okresie określonym przez Parkos, po którym wszystkie prawa Użytkownika i wszystkie obowiązki Parkos w tym zakresie wygasną.
  6. W przypadku pytań dotyczących Programu lojalnościowego, użytkownicy mogą odwiedzić Platformę lub skontaktować się z obsługą klienta Parkos.

Postanowienia końcowe

  1. Jeśli jakakolwiek część niniejszych Ogólnych warunków użytkowania zostanie uznana za nieważną, pozostałe części niniejszych ogólnych warunków użytkowania pozostaną ważne. Nieważne lub niewykonalne postanowienie zostanie zastąpione ważnym i wykonalnym postanowieniem, które będzie najbardziej zbliżone do intencji nieważnego lub niewykonalnego postanowienia.
  2. Niniejsze Ogólne warunki użytkowania pozostają w mocy, jeśli Parkos zmieni nazwę, formę prawną lub właściciela.
  3. Użytkownik nie może przenosić praw wynikających z niniejszych Ogólnych warunków użytkowania na inne strony bez uprzedniej pisemnej zgody Parkos.
  4. Niniejsze Ogólne Warunki mogą być sporządzone w języku polskim, jak również w innych językach. W przypadku jakiegokolwiek sporu co do treści lub zakresu niniejszych Ogólnych warunków użytkowania, tekst w języku niderlandzkim będzie rozstrzygający.

Prawo właściwe i rozstrzyganie sporów

  1. Wszelkie stosunki prawne między Użytkownikiem a Parkos podlegają prawu holenderskiemu. Użytkownicy mający siedzibę w Europie mogą również polegać na krajowych przepisach dotyczących konsumentów.
  2. Zastosowanie wiedeńskiej konwencji sprzedaży jest wyraźnie wyłączone.
  3. Wszelkie spory, które mogą powstać w wyniku lub w związku ze świadczeniem Usług, będą rozstrzygane przez właściwy sąd okręgowy w Holandii Północnej. Użytkownik, który ma siedzibę w Europie, ma prawo do wszczęcia postępowania sądowego we właściwym sądzie miejsca zamieszkania Użytkownika.