Nie dotarł do mnie e-mail z potwierdzeniem rezerwacji
Po dokonaniu rezerwacji automatycznie otrzymasz wiadomość e-mail z potwierdzeniem. W nim znajdziesz m. in. Twój czas przyjazdu i wyjazdu. Ten e-mail służy również jako potwierdzenie rezerwacji przy parkowaniu. Zazwyczaj otrzymasz e-mail w ciągu około pięciu lub dziesięciu minut po dokonaniu rezerwacji.
Jeśli nie otrzymasz e-maila z potwierdzeniem po dziesięciu minutach, sprawdź folder ze spamem. Niestety niektóre wiadomości e-mail są postrzegane przez dostawcę poczty jako spam, niestety nic nie możemy zrobić w tej sprawie.
Jak znaleźć mój folder ze spamem?
Wiele skrzynek e-mailowych ma folder o nazwie „spam” lub „niechciane”. Możliwe, że e-mail z potwierdzeniem został automatycznie tam umiejscowiony. Poniżej znajdziesz zrzuty ekranu z popularnych skrzynek i programów pocztowych tj. Gmail, Microsoft Office i Hotmail. Na czerwono został oznaczony folder spam.
Jeśli nie możesz znaleźć wiadomości e-mail z potwierdzeniem w żadnym z tych folderów, przejdź do zarządzania rezerwacją. Tam przy pomocy Twojego adresu e-mail, możesz ponownie wysłać do siebie potwierdzenie rezerwacji. Jeśli napotkasz trudności, skontaktuj się z obsługą klienta. Możemy bezpłatnie przesłać nowy e-mail z potwierdzeniem.
Czy masz jakieś pytania?
Skontaktuj się z naszą obsługą klienta
7 dni w tygodniu.
Napisz do nas e-mail lub zadzwoń