Co muszę zrobić, jeśli się spóźniam?

Może się zdarzyć, że Twój dojazd przebiegnie inaczej, niż zaplanowano i spóźnisz się na godzinę przekazania samochodu. Na przykład, jeśli samochód zepsuje się w drodze do miejsca parkingowego lub lotniska. W takim przypadku ważne jest, aby zadzwonić do obsługi parkingu w celu poinformowania o opóźnieniu. Pracownicy są zawczasu poinformowani o planowanej godzinie przybycia i będą mogli ją dostosować. Numer telefonu do parkingu można znaleźć w wiadomości e-mail z potwierdzeniem.

Dokonałaś(-eś) rezerwacji przez Parkos, ale Twoje czasy lotów uległy zmianie? Jeśli wiesz o tej zmianę przed wyjazdem, możesz bezpłatnie dostosować godziny swojej rezerwacji poprzez zarządzanie rezerwacją, do 24 godzin przed przyjazdem. Otrzymasz powiadomienie o zmianie czasu lotu na późniejszym etapie? Zatem skontaktuj się bezpośrednio z  obsługą parkingu – numer telefonu znajdziesz w e-mailu potwierdzającym.

Czy masz jakieś pytania?

Skontaktuj się z naszą obsługą klienta
7 dni w tygodniu.

Napisz do nas e-mail lub zadzwoń