Zadzwoń do nas
Prosimy pamiętać, że w okresie świąt Bożego Narodzenia nasz dział obsługi klienta będzie pracował w zmienionych godzinach:
- • 24 grudnia: 08:00 – 13:00 (CET)
- • 25 grudnia: 10:00 – 14:00 (CET)
- • 26 grudnia: 08:00 – 17:00 (CET)
- • 31 grudnia: 08:00 – 13:00 (CET)
Potrzebujesz pilnej pomocy? Jeśli wyjazd odbywa się w ciągu najbliższych 24 godzin, prosimy o bezpośredni kontakt z parkingiem pod numerem telefonu podanym w e-mailu z potwierdzeniem rezerwacji.
Prosimy zwrócić uwagę, że zmiany w rezerwacji można dokonać za pośrednictwem Twojego konta Parkos. Aby uzyskać dostęp do swojego konta, zaloguj się za pomocą linku podanego w wiadomości e-mail z potwierdzeniem lub przez link ’Zaloguj się' znajdujący się w prawym górnym rogu na parkos.pl. Jeśli potrzebujesz dokonać zmian w ciągu 24 godzin przed przybyciem do dostawcy parkingu lub w trakcie okresu rezerwacji, proszę bezpośrednio skontaktować się z dostawcą parkingu za pomocą numeru telefonu podanego w e-mailu z potwierdzeniem.
W czasie godzin pracy możesz skontaktować się z nami pod numerem: +31(0)50 808 0177. Nasz pracownik pomoże Tobie w języku angielskim
Godziny pracy:
| Od poniedziałku do piątku: | 8:00 - 20:00 |
| Sobota i niedziele: | 9:00 - 18:00 |