Wyślij do nas e-mail

Nasz dział Obsługi Klienta odpowie w ciągu 3 dni. Potrzebujesz szybkiej pomocy? Skontaktuj się z nami przez live chat.


Uprzejmie informujemy, że anulowanie rezerwacji na mniej niż 24 godziny przed przyjazdem nie jest możliwe.

Jeśli chcesz zmienić lub anulować swoją rezerwację przed tym terminem, zaloguj się na naszej stronie internetowej za pomocą linku w e-mailu potwierdzającym lub klikając 'Zaloguj się'. W przypadku zmian na mniej niż 24 godziny przed przyjazdem lub w trakcie trwania rezerwacji, prosimy o kontakt bezpośrednio z parkingiem pod numerem telefonu podanym w e-mailu potwierdzającym.

Potrzebujesz paragonu? Przeczytaj ten artykuł, aby łatwo go znaleźć.

Uwaga!

Jeśli w ciągu 24 godzin przed przyjazdem na parking lub podczas weekendu coś się zmieni w Twojej podróży, poinformuj o tym bezpośrednio parking, korzystając z numeru telefonu, który znajdziesz w e-mailu potwierdzającym. Jeśli nie otrzymałeś e-maila z potwierdzeniem, zapoznaj się z tym artykułem.

Poza godzinami pracy nie jesteśmy w stanie odpowiedzieć na Twoją wiadomość e-mail. Jeśli masz pilne pytanie, zapoznaj się z naszymi często zadawanymi pytaniami.

; ;