Czy mogę zmienić/anulować rezerwację?
Dokonując rezerwacji za pośrednictwem Parkos, możesz zmienić swoją rezerwację i, w większości przypadków, anulować.
Jak zmienić rezerwację?
Zmiana rezerwacji jest możliwa dla wszystkich parkingów dostępnych na naszej stronie – również w przypadku, gdy chcesz zaparkować na mniejszą ilość dni.
Do 24 godzin przed przyjazdem możesz zmienić swoją rezerwację poprzez stronę zarządzania rezerwacją lub kontaktując się z obsługą klienta przez telefon, e-mail lub czat. Jeśli kontaktujesz się z obsługą klienta, prosimy o podanie numeru rezerwacji. Dzięki temu będziemy w stanie Ci szybciej pomóc. Numer rezerwacji możesz znaleźć w e-mailu z potwierdzeniem.
Jak anulować rezerwację?
Aby anulować rezerwację przejdź do zarządzania rezerwacją. Jeśli wolisz, możesz również anulować rezerwację za pośrednictwem obsługi klienta. Kontaktując się z nami prosimy o podanie numeru rezerwacji, a także numeru IBAN Twojego konta bankowego. Otrzymasz pełny zwrot kosztów w przypadku anulowania rezerwacji do 24 godzin przed wylotem. E-mail z potwierdzeniem zmiany lub anulowania rezerwacji zostanie wysłany na Twój adres.
Jeśli chcesz anulować rezerwację w ciągu mniej niż 24 godzin przed wylotem, musisz skontaktować się z obsługą parkingu, aby uzgodnić z nimi umowę. Numer telefonu parkingu znajduje się w potwierdzeniu rezerwacji. Nie możemy zagwarantować, że otrzymasz zwrot pieniędzy. Jeśli operator parkingu wyrazi zgodę na anulowanie rezerwacji, chcielibyśmy otrzymać potwierdzenie e-mailem. Nie możemy dokonać zwrotu pieniędzy bez zgody dostawcy parkingu.
Czy masz jakieś pytania?
Skontaktuj się z naszą obsługą klienta
7 dni w tygodniu.
Napisz do nas e-mail lub zadzwoń