Skąd mam wiedzieć, czy moja rezerwacja się powiodła?

Przede wszystkim, po dokonaniu rezerwacji za naszym pośrednictwem zapiszemy Twoją rezerwację w naszym systemie. Oznacza to, że w razie wystąpienia problemu technicznego rezerwacja nie zostanie utracona i jest ona znana w naszym systemie.

Następnie poinformujemy firmę parkingową o Twojej rezerwacji, co oznacza, że Twoje miejsce zostanie dla Ciebie udostępnione. Wszystko to odbywa się automatycznie.

Otrzymasz potwierdzenie e-mailem

Po zakończeniu rezerwacji otrzymasz wiadomość e-mail z potwierdzeniem w ciągu około pięciu do dziesięciu minut. Tutaj znajdziesz swoje dane osobowe, dane pojazdu i daty rezerwacji. Ten e-mail zostanie wysłany na adres podany podczas rezerwacji.

Ten e-mail jest potwierdzeniem zarezerwowanego przez ciebie parkingu, dlatego zawsze go wydrukuj i zabierz ze sobą na parking. Jeśli wiadomość e-mail z potwierdzeniem jest nieprawidłowa lub nie masz pewności czy rezerwacja zakończyła się powodzeniem – skontaktuj się z naszym działem obsługi klienta.

Czy masz jakieś pytania?

Skontaktuj się z naszą obsługą klienta
7 dni w tygodniu.

Napisz do nas e-mail lub zadzwoń