Mój lot został opóźniony lub lecę wcześniejszym lotem. Co muszę zrobić?
Jeżeli lot powrotny jest opóźniony, prawdopodobnie oznacza to, że nie będziesz w stanie odebrać samochodu w uzgodnionym czasie. Nie ma problemu, nie będziesz ponosić żadnych dodatkowych kosztów, jeśli przyjedziesz przed północą w dniu, w którym miał nastąpić odbiór. Jak najszybciej skontaktuj się z obsługą parkingu, aby mogli dostosować godzinę, w której mogą się Ciebie spodziewać. Ich numer znajdziesz w e-mailu potwierdzającym.
Przyjeżdżasz kilka dni później niż planowano? Poinformuj o tym firmę parkingową. Będziesz musiał(a) zapłacić za dodatkowe dni.
Wracasz wcześniej niż planowano?
Jeśli Twój plan podróży ulegnie zmianie, być może musisz wrócić wcześniejszym lot. Zadzwoń do obsługi parkingu i poinformuje o zmianie czasu przyjazdu – zarówno w przypadku transferu na lotnisko, jak i usługi parkingowego. Uzgodnicie razem nowy termin odbioru samochodu. Numer telefonu kontaktowego parkingu znajdziesz w e-mailu potwierdzającym.
Czy masz jakieś pytania?
Skontaktuj się z naszą obsługą klienta
7 dni w tygodniu.
Napisz do nas e-mail lub zadzwoń