Parkos
user
Toggle Navigation

Jak możemy Ci pomóc?

Witamy w Centrum pomocy Parkos

Tematy

Znajdź odpowiedź; Dokonanie nowej rezerwacji

90% naszych klientów znajduje tutaj odpowiedź

Nie otrzymałem e-maila z potwierdzeniem, co powinienem zrobić?

Po dokonaniu rezerwacji otrzymasz wiadomość e-mail z potwierdzeniem na adres e-mail podany podczas procesu rezerwacji. Jeśli nie otrzymałeś wiadomości e-mail z potwierdzeniem w ciągu 15 minut, wykonaj następujące czynności:

  • Dla pewności sprawdź skrzynkę spamu. Czy wiadomość e-mail z potwierdzeniem nie znajduje się w skrzynce spamu? Możesz wysłać ją do siebie ponownie, klikając poniższy link:
  • Jeśli nadal nie otrzymałeś wiadomości e-mail z potwierdzeniem, możesz skontaktować się z naszym działem obsługi klienta w godzinach jego otwarcia.
  • Możesz wydrukować swoją rezerwację i zarządzać nią, logując się na swoje konto Parkos na naszej stronie internetowej. Wprowadź swój adres e-mail i numer rezerwacji, a następnie kliknij 'Zaloguj się'.

W wiadomości e-mail z potwierdzeniem można znaleźć przegląd szczegółów rezerwacji oraz dane kontaktowe parkingu. Potwierdza on, że parking otrzymał Twoją rezerwację i że miejsce parkingowe zostało dla Ciebie zarezerwowane. Ponadto w wiadomości e-mail można znaleźć wskazówki dojazdu do miejsca parkingowego lub punktu spotkania (w przypadku rezerwacji usługi parkingowego). 

Prosimy o okazanie wiadomości e-mail z potwierdzeniem rezerwacji podczas zameldowania na parkingu.

 

Ostatnia aktualizacja: luty 2024

Jaką godzinę powrotu należy wpisać w rezerwacji? 

Określając godzinę powrotu, należy wpisać przewidywaną godzinę powrotu lotu, zgodnie z informacją na bilecie lotniczym. 

Wielu naszych partnerów prosi o skontaktowanie się z nimi zaraz po odebraniu bagażu, co można zrobić za pośrednictwem numeru telefonu podanego w wiadomości e-mail z potwierdzeniem rezerwacji. Udzielą oni dodatkowych informacji na temat punktu odbioru bagażu.

Nie znasz jeszcze godzin lotów? Nie ma problemu! Sprawdź ten artykuł, aby uzyskać więcej informacji.

 

Ostatnia aktualizacja: luty 2024

Jaką godzinę przyjazdu należy wpisać w rezerwacji?

Określając godzinę przyjazdu, wprowadź godzinę, o której spodziewasz się przybyć na parking w przypadku parkowania wahadłowego lub godzinę, o której spodziewasz się przybyć na lotnisko, jeśli masz rezerwację z usługą valet parking.

Zawsze zalecamy przybycie co najmniej 2,5 godziny przed czasem odprawy na lotnisku. Zawsze jednak należy dokładnie sprawdzić czas przylotu sugerowany przez linię lotniczą i odpowiednio zaplanować czas przylotu.

Nie znasz jeszcze godzin lotów? Nie ma problemu. Więcej informacji znajdziesz w tym artykule.

 

Ostatnia aktualizacja: luty 2024

Jak mogę wykorzystać mój kod rabatowy?

Jeśli chcesz użyć kodu rabatowego kuponu Parkos podczas płatności, skopiuj i wklej kod rabatowy w polu, które pojawi się po kliknięciu niebieskiego tekstu ‘Czy masz kupon?’. Można go znaleźć obok lub pod formularzem rezerwacji, w przeglądzie cen rezerwacji.  Kupony są ważne tylko w przypadku rezerwacji opłaconych z góry online. 

Jeśli dokonujesz rezerwacji z komputera, to pole pojawi się w prawym górnym rogu. W przypadku rezerwacji za pomocą smartfona pole to znajduje się w formularzu rezerwacji pod nazwą parkingu i podsumowaniem rezerwacji.

Jeśli dokonałeś rezerwacji za pomocą metody płatności 'na miejscu' i nadal chcesz skorzystać z vouchera, zalecamy anulowanie rezerwacji i dokonanie nowej rezerwacji za pomocą płatności online na naszej stronie internetowej.

Uwaga! Vouchery Parkos można wykorzystać wyłącznie zgodnie z warunkami określonymi w wiadomości e-mail zawierającej kod rabatowy. 

 

Ostatnia aktualizacja: luty 2024

Kiedy otrzymam wiadomość e-mail z potwierdzeniem?

W ciągu kilku sekund po zakończeniu rezerwacji otrzymasz wiadomość e-mail z potwierdzeniem na adres e-mail podany w formularzu rezerwacji.

Jeśli nie otrzymasz wiadomości e-mail z potwierdzeniem w ciągu 10-30 minut, wykonaj czynności opisane poniżej:

  1. Sprawdź, czy wiadomość e-mail z potwierdzeniem nie trafiła do folderu spamu.
  2. Sprawdź, czy pojemność skrzynki pocztowej została osiągnięta
  3. Sprawdź, czy przypadkowo nie wprowadziłeś nieprawidłowego adresu e-mail.

Jeśli nie otrzymałeś potwierdzenia, postępuj zgodnie z procedurami opisanymi w tym artykule. Jeśli nadal nie otrzymałeś wiadomości e-mail z potwierdzeniem, skontaktuj się z naszym działem obsługi klienta przez telefon, e-mail lub czat, aby uzyskać szybkie rozwiązanie.

 

Ostatnia aktualizacja: marzec 2024

Jakie dodatkowe usługi mogę uwzględnić w rezerwacji?

Większość naszych partnerów parkingowych oferuje szereg dodatkowych usług, które można uwzględnić w rezerwacji. Są to na przykład: mycie samochodu, możliwość przechowania kluczyków lub zapewnienie fotelików dziecięcych.

Aby dowiedzieć się więcej o usługach dodatkowych, kliknij łącze 'Więcej informacji' znajdujące się pod nazwą interesującego Cię parkingu lub wybierz je bezpośrednio w formularzu rezerwacji online w kategorii 'Produkty dodatkowe'.Poniżej znajdziesz niektóre z najpopularniejszych usług, które możesz uwzględnić w swojej rezerwacji:

Usługa mycia samochodu

Odzyskaj lśniący i czysty samochód po podróży!

Usługa przechowania kluczyków

Zabierz ze sobą kluczyki do samochodu na czas podróży.

Fotelik dziecięcy

Zarezerwuj wcześniej fotelik dziecięcy na czas podróży.

Powrót na inne lotnisko

Zarezerwuj usługę relokacji samochodu podczas podróży z dwóch różnych lotnisk.

Dodatkowa osoba do transportu wahadłowego
Dodaj dodatkowych pasażerów do transferu autobusem wahadłowym.

 

Ostatnia aktualizacja: marzec 2024

Jak mogę dodać dodatkowe usługi do mojej rezerwacji?

Nasi partnerzy parkingowi oferują wiele różnych usług, które można dodać do rezerwacji, takich jak:

  • mycie samochodu,
  • możliwość przechowania kluczyków,
  • zapewnienie fotelików dziecięcych.

Możesz łatwo dodać dowolną z tych usług, jeśli są dostępne, do swojej rezerwacji podczas procesu płatności, wybierając je bezpośrednio w formularzu rezerwacji online. Formularz rezerwacji wyświetli również ceny za każdą dodatkową usługę.

Aby dowiedzieć się więcej o usługach dodatkowych, kliknij poniższy link:

Dodatkowe usługi dla Ciebie i Twojego samochodu na wakacje!

 

Ostatnia aktualizacja: marzec 2024

Jak wypełnić formularz rezerwacji przy wymeldowaniu?

Poniżej znajdują się informacje pomocne podczas wypełniania rezerwacji.

Szczegóły podróży

Daty i godziny podróży są zwykle już wyodrębnione z początkowego wyszukiwania parkingu. Jeśli chcesz dokonać standardowej rezerwacji, wybierz opcję 'podróż'rekreacyjna". Jeśli chcesz dokonać rezerwacji na podróż służbową, wybierz opcję 'podróż służbowa', aby podać odpowiednie informacje o firmie w tej sekcji. Aby dowiedzieć się więcej o różnicy między rezerwacją turystyczną a biznesową, zapoznaj się z informacjami podanymi w tym artykule.

Twoje dane

Zostaniesz poproszony o podanie swoich danych. Upewnij się, że podałeś prawidłowy adres e-mail, ponieważ będzie to adres, na który zostanie wysłana wiadomość e-mail z potwierdzeniem po zakończeniu rezerwacji.

Liczba osób
Nie zawsze jest to wymagane. W przypadku, gdy jest to wymagane, prosimy o podanie liczby osób przybywających na parking. W ten sposób parking będzie mógł zaplanować transfer na lotnisko. Jeśli nie można wybrać liczby osób, należy dodać więcej osób w sekcji 'usługa dodatkowa' za niewielką opłatą lub oznacza to, że nie jest możliwe przewiezienie większej liczby osób na lotnisko dla tego konkretnego parkingu.

Informacje o pojeździe

Możesz zostać poproszony o podanie numeru rejestracyjnego i modelu samochodu. Jest to ważne, ponieważ niektóre parkingi samoobsługowe wyposażone są w system rozpoznawania tablic rejestracyjnych. Ponadto pracownikom parkingu łatwiej jest rozpoznać samochód podczas przekazywania pojazdu, jeśli model i numer samochodu są znane.

Produkty dodatkowe
Na początku sekcji produktów dodatkowych znajduje się opcja rezerwacji 'pakietu podstawowego, standardowego i premium'. Pakiety różnią się pod względem dodatkowych usług, zasad zmiany i anulowania. Więcej informacji na temat poszczególnych pakietów można znaleźć tutaj. Inne dodatkowe usługi, które można zarezerwować w tej sekcji, to na przykład foteliki dziecięce, mycie samochodu i inne. Opłata za wybrane usługi dodatkowe zostanie automatycznie dodana do całkowitych kosztów rezerwacji.

Metody płatności

Możesz wybrać metodę płatności, z której chcesz skorzystać. Należy pamiętać, że nie każdy parking oferuje te same opcje płatności. Więcej informacji na temat metod płatności można znaleźć tutaj.

Aby sfinalizować rezerwację, zaznacz dwa pola poniżej metod płatności i kliknij pomarańczowy przycisk 'Zakończ rezerwację'. Następnie zostaniesz przekierowany do procesu płatności i otrzymasz wiadomość e-mail z potwierdzeniem.

 

Ostatnia aktualizacja: marzec 2024

Jaką godzinę przyjazdu i powrotu należy wpisać w formularzu rezerwacji?

Nasi partnerzy parkingowi organizują transport z i na lotnisko lub odbiór z lotniska w oparciu o czas przyjazdu i powrotu.

Godzina przyjazdu

Prosimy o wpisanie przewidywanej godziny przyjazdu na parking w przypadku usługi shuttle-parking lub przewidywanej godziny przyjazdu na lotnisko w przypadku rezerwacji z usługą valet-parking.
W obu przypadkach zalecamy przybycie co najmniej 2,5 godziny przed czasem odprawy na lot. Zawsze należy sprawdzić czas przylotu sugerowany przez linię lotniczą i odpowiednio zaplanować przylot.

Czas powrotu

Wprowadź oczekiwany czas powrotu lotu, zgodnie z informacją na bilecie lotniczym. Wielu naszych partnerów prosi o skontaktowanie się z nimi po odebraniu bagażu po powrocie za pośrednictwem numeru telefonu podanego w wiadomości e-mail z potwierdzeniem. W razie potrzeby parkingowy przekaże dodatkowe informacje na temat transferu lub punktu odbioru bagażu. Więcej szczegółowych informacji na temat przyjazdu i powrotu znajdziesz w wiadomości e-mail z potwierdzeniem rezerwacji.

Nie znasz godzin przyjazdu i powrotu

Nie martw się, jeśli nie znasz jeszcze dokładnych godzin przyjazdu i powrotu. Nadal możesz dokonać rezerwacji, wprowadzając przybliżone godziny. Jeśli znasz dokładne godziny, możesz wprowadzić je bezpośrednio z wiadomości e-mail z potwierdzeniem, którą otrzymasz po dokonaniu rezerwacji
po dokonaniu rezerwacji, klikając "Następnie możesz kliknąć tutaj, aby zmienić lub anulować rezerwację". Ta informacja jest ważna dla obsługi parkingu, aby wiedziała, kiedy powitać Ciebie i Twój samochód. Rezerwację można zmienić do 24 godzin przed przyjazdem na parking.

 

Ostatnia aktualizacja: marzec 2024

Jak wykorzystać kod rabatowy Parkos?

W formularzu rezerwacji na stronie kasy możesz skopiować i wkleić kod kuponu w polu, które pojawia się po kliknięciu niebieskiego tekstu "Czy masz kupon?". Jeśli nie możesz znaleźć pola, możesz znaleźć więcej informacji w tym artykule. Voucher można zastosować tylko do rezerwacji opłaconej online, więc upewnij się, że wybrałeś opcję płatności w sekcji "Zapłać na stronie".

Jeśli dokonałeś rezerwacji z opcją płatności "Zapłać u dostawcy usług parkingowych" i nadal chcesz skorzystać z bonu, zalecamy anulowanie rezerwacji i dokonanie nowej rezerwacji za pomocą metody płatności online na naszej stronie internetowej.

Uwaga. Kody rabatowe mogą być wykorzystywane wyłącznie zgodnie z regulaminem.

 

Ostatnia aktualizacja: Marzec 2024

Jak mogę skorzystać ze zniżki dla znajomych Parkos?

Dzięki naszemu programowi zniżek dla znajomych otrzymasz 7,50 € kredytu Parkos za każdego znajomego, który dokona rezerwacji za pośrednictwem Twojego osobistego linku. Po ich podróży otrzymasz kredyt na kolejną rezerwację, a Twoi znajomi otrzymają 5% cashback na swoją rezerwację.

Tak to działa:

  • Zaproś znajomych do Parkos, udostępniając im swój osobisty link, który można znaleźć na koncie Parkos.
  • Twoi znajomi muszą użyć Twojego linku, aby zarezerwować miejsce parkingowe.
  • W ciągu 10 dni od powrotu znajomych z podróży otrzymasz kredyt w wysokości 7,50 € na kolejną rezerwację. Twoi znajomi otrzymają 5% zwrotu bezpośrednio na konto, którego użyli do opłacenia rezerwacji.
  • Aby sprawdzić swój kredyt, przejdź do swojego konta Parkos i kliknij sekcję "Korzyści dla znajomych". Po przewinięciu w dół znajdziesz "Twój kredyt Parkos". Tutaj możesz zobaczyć, ile masz zgromadzonych środków. Następnie kliknij "Wykorzystaj mój kredyt", aby użyć go do następnej rezerwacji.

Tanie parkowanie nigdy nie było tak proste, przejdź do swojego konta Parkos i zacznij udostępniać swój link.

Ostatnia aktualizacja: marzec 2024

Jak zarezerwować usługę Park, Sleep & Fly (1 noc + parking)

Usługa Park, Sleep & Fly pozwala zaoszczędzić czas, rezerwując pokój i miejsce parkingowe w jednym obiekcie. Możesz sprawdzić, czy usługa jest dostępna dla Twojego lotniska, wybierając opcję "Park-Sleep-Fly" w filtrze "Usługi".

Podczas dokonywania rezerwacji należy podać dzień i godzinę przybycia do hotelu w celu zameldowania oraz dzień i godzinę lotu powrotnego. Na stronie kasy zostaniesz poproszony o podanie numeru lotu wylotowego i powrotnego (lub miejsca docelowego podróży i miejsca rozpoczęcia powrotu), ponieważ dostawca transferu potrzebuje tych informacji, aby zorganizować transfer z i na lotnisko.

Następnie należy wprowadzić pozostałe dane osobowe na stronie wymeldowania i kontynuować rezerwację. W ciągu kilku sekund otrzymasz wiadomość e-mail z potwierdzeniem rezerwacji. Prosimy o okazanie e-maila z potwierdzeniem rezerwacji podczas zameldowania w hotelu.


Ostatnia aktualizacja: marzec 2024

Czy mogę dokonać rezerwacji przez telefon, e-mail lub czat?

Rezerwacji można dokonywać wyłącznie za pośrednictwem naszej strony internetowej. Nie przyjmujemy rezerwacji za pośrednictwem obsługi klienta przez telefon, e-mail lub czat.

Ponieważ dostępność i ceny naszych ofert są automatycznie aktualizowane w naszym systemie i mogą ulec zmianie. Ponadto jest to spowodowane względami ochrony danych w odniesieniu do płatności za rezerwację.

Więcej informacji na temat dokonywania rezerwacji można znaleźć w artykule "Jak dokonać rezerwacji".


Ostatnia aktualizacja: marzec 2024

Moja płatność online nie została zaakceptowana, co mam zrobić?

Jeśli płatność nie powiedzie się, wypróbuj jedno z poniższych rozwiązań:

  • Podwójne sprawdzenie, czy wszystkie pola formularza rezerwacji zostały poprawnie wypełnione
  • Spróbuj ponownie dokonać rezerwacji za pomocą innego urządzenia, takiego jak komputer, laptop lub tablet. W przeciwnym razie sugerujemy użycie innej przeglądarki
  • Skontaktować się z wydawcą karty lub bankiem w celu uzyskania dalszej pomocy w przypadku wyczerpania środków lub zmiany ustawień zabezpieczeń płatności online.

Rezerwacja nie powiodła się?

Jeśli rezerwacja nadal się nie powiodła, zalecamy wybranie innej metody płatności. Metody płatności można filtrować na stronie porównania ofert. Jeśli płatność się powiedzie, otrzymasz wiadomość e-mail z potwierdzeniem w ciągu kilku sekund od zakończenia rezerwacji. Pamiętaj, że rezerwacja nie powiedzie się, dopóki nie otrzymasz potwierdzenia rezerwacji e-mailem. Więcej informacji na ten temat można znaleźć tutaj.

 

Ostatnia aktualizacja: marzec 2024

 

Jak mogę otrzymać potwierdzenie rezerwacji?

Po pomyślnym dokonaniu rezerwacji otrzymasz wiadomość e-mail z potwierdzeniem na adres e-mail podany podczas procesu rezerwacji. Po otrzymaniu potwierdzenia miejsce parkingowe zostanie zarezerwowane. Prosimy o zabranie ze sobą wiadomości e-mail z potwierdzeniem w dniu wyjazdu.

Jeśli nie otrzymasz wiadomości e-mail z potwierdzeniem w ciągu 15 minut, wykonaj następujące czynności:

  • Sprawdź skrzynkę spamu
  • Możesz ponownie wysłać wiadomość e-mail do siebie, klikając poniższy link:

Wyślij ponownie wiadomość e-mail z potwierdzeniem

  • Jeśli nadal nie otrzymałeś wiadomości e-mail z potwierdzeniem, możesz skontaktować się z naszym działem obsługi klienta w godzinach otwarcia.

Więcej informacji można znaleźć w tym artykule.


Ostatnia aktualizacja: marzec 2024

Czy można zaparkować vanem lub kamperem?

 

Jeśli podróżujesz vanem, minivanem, kamperem lub czymkolwiek, co jest większe niż samochód, możesz znaleźć odpowiednie informacje na naszej stronie internetowej, klikając przycisk "Więcej informacji" i przewijając w dół do "Lokalizacji". Ponadto można sprawdzić, czy istnieje dodatkowa opłata za wielkość miejsca parkingowego.

Czasami możliwe jest wybranie opcji "Większy pojazd" w formularzu rezerwacji. Jeśli za ponadwymiarowy pojazd należy uiścić dodatkową opłatę bezpośrednio na miejscu, zostanie ona podana na naszej stronie internetowej.

Ostatnia aktualizacja: marzec 2024

 

 

Dla którego terminalu lotniska Mediolan-Malpensa dostępna jest usługa transferu?

Parkos współpracuje z wieloma partnerami parkingowymi na lotnisku Mediolan-Malpensa, z których każdy obsługuje oba terminale. Aby potwierdzić szczegóły transferu, kliknij link "Więcej informacji" pod nazwą wybranego parkingu na naszej stronie internetowej. Znajdziesz tam szczegółowe informacje o transferach wahadłowych dla wybranego parkingu.


Ostatnia aktualizacja: marzec 2024

Ile kosztuje parking długoterminowy?

Aby dowiedzieć się więcej o cenie parkingu na danym lotnisku, odwiedź stronę Parkos, wybierz lotnisko i wprowadź daty podróży. Nasza strona automatycznie posortuje wszystkie opcje parkowania na podstawie ceny, z najbardziej opłacalnymi opcjami wymienionymi jako pierwsze. Aby jeszcze bardziej zawęzić wyszukiwanie, użyj filtrów. Ceny mogą się różnić w zależności od daty i mogą ulec zmianie ze względu na dostępność.

Dlatego zalecamy rezerwację z wyprzedzeniem przed datą podróży, szczególnie w okresach szczytu, takich jak święta, aby zapewnić dostępność i skorzystać z najkorzystniejszych cen.

 

Ostatnia aktualizacja: marzec 2024

Co zrobić, gdy godziny lotów nie są jeszcze znane?

Nie ma problemu. Możliwe jest dokonanie rezerwacji na naszej stronie internetowej, gdy nie znasz jeszcze dokładnych godzin lotu

W takim przypadku należy wprowadzić godzinę spodziewanego przyjazdu na parking i godzinę przylotu lotu powrotnego. Jednak bardzo ważne jest, aby edytować rezerwację, gdy tylko poznasz czas lotu, jest to bezpłatne. Pozwoli to parkingowi odpowiednio przygotować personel na Twój przyjazd i powrót.

Ceny na naszej stronie internetowej mogą ulec zmianie. Nie możemy zagwarantować, że cena rezerwacji nie zmieni się podczas dokonywania zmian.

Ostatnia aktualizacja: marzec 2024

Co zrobić, gdy szczegóły lotu nie są jeszcze znane?

Nie ma problemu! Możliwe jest dokonanie rezerwacji na naszej stronie internetowej, gdy nie znasz jeszcze dokładnych szczegółów lotu.

W takim przypadku wystarczy wpisać nazwę lotniska wylotu i lądowania zamiast numerów lotu.

Gdy tylko poznasz numery lotów, prosimy o dodanie ich do szczegółów rezerwacji poprzez edycję rezerwacji. Można to zrobić za pomocą łącza w wiadomości e-mail z potwierdzeniem.

 

Ostatnia aktualizacja: marzec 2024 

Kiedy należy zarezerwować miejsce parkingowe?

Aby zapewnić sobie najlepszą cenę i miejsce parkingowe, radzimy zarezerwować miejsce parkingowe z wyprzedzeniem. Zalecamy rezerwację miejsca parkingowego z co najmniej dwudniowym wyprzedzeniem, ponieważ niektóre parkingi mogą być już w pełni zarezerwowane. W godzinach szczytu, takich jak święta, zalecamy rezerwację miejsca parkingowego z co najmniej trzydniowym wyprzedzeniem.

Rozumiemy, że nie zawsze jest to możliwe, nie ma problemu, niektórzy z naszych partnerów parkingowych akceptują rezerwacje dokonane do 3 godzin przed przyjazdem.

 

Ostatnia aktualizacja: marzec 2024

Jak dokonać rezerwacji?

Aby zarezerwować miejsce parkingowe na naszej stronie internetowej, wybierz lotnisko wylotu, wpisz daty podróży i kliknij przycisk "Wyszukaj miejsca parkingowe". Zostaniesz przekierowany na stronę porównania parkingów, która pokaże Ci wszystkie dostępne parkingi i ich ceny na okres Twojej podróży.

Możesz teraz wybrać ofertę, która najbardziej Ci odpowiada, korzystając z filtrów znajdujących się w górnej części strony. Wyniki można filtrować na przykład według parkingu wewnętrznego i zewnętrznego lub usługi transferu i usługi parkingowego. Po wybraniu dostawcy zostaniesz poproszony o podanie swoich danych osobowych w formularzu rezerwacji. Po pomyślnym zakończeniu rezerwacji w ciągu kilku minut otrzymasz wiadomość e-mail z potwierdzeniem. Znajdziesz w nim wszystkie szczegóły dotyczące miejsca parkingowego i rezerwacji, a także potwierdzenie daty przyjazdu i wyjazdu.

Po przybyciu na parking należy zabrać ze sobą wiadomość e-mail z potwierdzeniem. Jeśli nie otrzymałeś go po dokonaniu rezerwacji, zalecamy skorzystanie z procedury wymienionej tutaj.

Możesz również zmienić lub anulować rezerwację za pośrednictwem wiadomości e-mail z potwierdzeniem do 24 godzin przed datą wyjazdu.


Ostatnia aktualizacja: marzec 2024

Czy mogę pokazać na parkingu potwierdzenie rezerwacji w telefonie?

Tak, oczywiście. Możesz wydrukować plik PDF wiadomości e-mail z potwierdzeniem lub pokazać go na laptopie, tablecie lub telefonie komórkowym podczas odprawy na parkingu w dniu przyjazdu.
Wiadomość e-mail z potwierdzeniem służy jako dowód rezerwacji dla dostawcy usług parkingowych. Otrzymasz tę wiadomość e-mail po dokonaniu rezerwacji.

Ostatnia aktualizacja: marzec 2024

Skąd mam wiedzieć, czy moja rezerwacja się powiodła?

Po zakończeniu rezerwacji otrzymasz automatyczną wiadomość e-mail z potwierdzeniem i numerem rezerwacji. Otrzymanie potwierdzenia oznacza, że miejsce parkingowe zostało zarezerwowane. Jeśli nie otrzymasz wiadomości e-mail z potwierdzeniem w ciągu 15 minut, postępuj zgodnie z procedurami opisanymi w tym artykule.

Jeśli nie możesz dokończyć rezerwacji, sprawdź, czy wszystkie dane zostały wprowadzone poprawnie i czy wszystkie pola zostały wypełnione. Zalecamy dokonywanie rezerwacji z komputera stacjonarnego lub laptopa. W przeciwnym razie spróbuj użyć innej przeglądarki. Możesz również spróbować wybrać inną metodę płatności, jeśli to możliwe, na przykład "Zapłać na miejscu". Problem może być związany z wybraną metodą płatności.

Ostatnia aktualizacja: marzec 2024

 

Czy mogę zarezerwować miejsce parkingowe dla kilku samochodów jednocześnie?

Tak, jest to możliwe. Podczas dokonywania rezerwacji należy najpierw uzupełnić szczegóły podróży w formularzu rezerwacji, podając swoje dane osobowe. Pod swoimi danymi znajdziesz link "Dodaj dodatkowy pojazd". Klikając na niego, możesz wypełnić dane drugiego pojazdu, możesz to zrobić dla maksymalnie dziewięciu samochodów. Każdy samochód otrzyma swój własny numer rezerwacji, więc nigdy nie będzie dwóch samochodów wymienionych w jednej wiadomości e-mail z potwierdzeniem.

Uwaga: jeśli wprowadzisz inną nazwę i adres e-mail dla dodatkowego samochodu, wiadomość e-mail z potwierdzeniem zostanie wysłana na adres e-mail wprowadzony dla drugiego samochodu.

Ostatnia aktualizacja: marzec 2024

 

Nie znalazłeś właściwej odpowiedzi?

Prosimy o kontakt z jednym z naszych pracowników

Zadzwoń do nas

już otwarty

Napisz do nas

Odpowiedź w ciągu 24 godzin

support@parkos.pl
jesteśmy tutaj, aby ci pomóc!
faq.cs-team-picture