Czy muszę dokonać przedpłaty?
Kiedy dokonujesz rezerwacji jednego z parkingów na naszej stroni, zawsze podane są dostępne metody płatności. Możesz je znaleźć na dole formularza rezerwacji. Jeśli jakiejś metody płatności tam nie ma, nie można niestety zapłacić za parking w ten sposób. Nie każda firma parkingowa oferuje te same opcje płatności. Przyjrzyj się dokładnie dostępnym opcjom płatności, aby się nie zdziwić. Na przykład może się zdarzyć, że operator parkingu akceptuje tylko transakcje płatność kartą na miejscu, a inny operator parkingu akceptuje tylko płatność gotówką. Niektóre parkingi chcą gwarancji za pomocą depozytu. Możesz to opłacić na przykład za pomocą iDeal lub karty kredytowej/debetowej.
Możesz u nas zapłacić kartą kredytową, kartą debetową lub gotówką. Jeśli zapłacisz u nas z góry, nie musisz się martwić, czy masz przy sobie gotówkę lub czy będzie kolejka do bankomatu.
Zapłaciłam(-em) z góry i chcę anulować
Miejsce parkingowe już zarezerwowane, a Ty jednak chcesz anulować? Jest to możliwe u nas, pod warunkiem zgłoszenia tego najpóźniej 24 godzin wcześniej. Rezygnacji można dokonać za pomocą linku podanego w potwierdzeniu rezerwacji lub za pośrednictwem obsługi klienta. W takim przypadku kwota zostanie zwrócona bezpośrednio na konto bankowe. Zwróć uwagę: możesz anulować rezerwację u większości firm parkingowych, ale niestety nie jest to możliwe u wszystkich dostawców.
Czy masz jakieś pytania?
Skontaktuj się z naszą obsługą klienta
7 dni w tygodniu.
Napisz do nas e-mail lub zadzwoń