Czy mogę dokonać rezerwacji telefonicznie?

Niestety nie można dokonać rezerwacji przez Parkos, dzwoniąc do naszej obsługi klienta. Rezerwacji można dokonać tylko online, ponieważ dostępność i ceny parkingów są automatycznie aktualizowane w naszym systemie. Aby mieć pewność, że miejsce parkingowe jest zarezerwowane dla Ciebie, przejdź do strony Parkos i wypełnij formularz rezerwacji. Możesz wyszukać i zarezerwować parking bezpośrednio na następną podróż. Potwierdzenie rezerwacji otrzymasz w wiadomości e-mail.

Dokonanie rezerwacji jest łatwe. Wybierz lotnisko z naszej listy, podaj daty i godziny i zacznij porównywać lokalizacje parkingowe. Możesz wybrać tą, który najbardziej Ci odpowiada.

Dokonując rezerwacji, zostaniesz poproszony(-a) o podanie swoich danych w formularzu. W czasie dokonywania rezerwacji możesz mieć pewność, że miejsce parkingowe jest zarezerwowane dla Ciebie i że cena się nie zmieni. Zazwyczaj masz do wyboru płatność online lub płatność na miejscu.

Kiedy rezerwacja się powiedzie, otrzymasz e-mail z potwierdzeniem. Uprzejmie prosimy o wydrukowanie go i zabranie ze sobą na parking.

Czy masz jakieś pytania?

Skontaktuj się z naszą obsługą klienta
7 dni w tygodniu.

Napisz do nas e-mail lub zadzwoń