Czy mogę dokonać rezerwacji telefonicznie?
Niestety nie można dokonać rezerwacji przez Parkos, dzwoniąc do naszej obsługi klienta. Rezerwacji można dokonać tylko online, ponieważ dostępność i ceny parkingów są automatycznie aktualizowane w naszym systemie. Aby mieć pewność, że miejsce parkingowe jest zarezerwowane dla Ciebie, przejdź do strony Parkos i wypełnij formularz rezerwacji. Możesz wyszukać i zarezerwować parking bezpośrednio na następną podróż. Potwierdzenie rezerwacji otrzymasz w wiadomości e-mail.
Dokonanie rezerwacji jest łatwe. Wybierz lotnisko z naszej listy, podaj daty i godziny i zacznij porównywać lokalizacje parkingowe. Możesz wybrać tą, który najbardziej Ci odpowiada.
Dokonując rezerwacji, zostaniesz poproszony(-a) o podanie swoich danych w formularzu. W czasie dokonywania rezerwacji możesz mieć pewność, że miejsce parkingowe jest zarezerwowane dla Ciebie i że cena się nie zmieni. Zazwyczaj masz do wyboru płatność online lub płatność na miejscu.
Kiedy rezerwacja się powiedzie, otrzymasz e-mail z potwierdzeniem. Uprzejmie prosimy o wydrukowanie go i zabranie ze sobą na parking.
Czy masz jakieś pytania?
Skontaktuj się z naszą obsługą klienta
7 dni w tygodniu.
Napisz do nas e-mail lub zadzwoń